پیام تبریک سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است

دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاورد‌های نظام اسلامی را درک نمایند.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر
پیام تبریکی صادر کرده است، در این پیام آمده  است:
 
پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زروزیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره‌کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار«استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

دهه فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب است دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است تا نسل جدید با رشادت‌های یک ملت برای رسیدن به انقلاب اسلامی آشنا شوند و دستاورد‌های نظام اسلامی را درک نمایند

خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح‌الله و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

امسال ما مثل همیشه با پیروی از ولی فقیه در راه حفظ و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به مردم قدر شناس و بصیر ایران اسلامی کماکان با کمال افتخار ادای وظیفه خواهیم نمود و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر ایام الله ۲۲ بهمن، "وحدت" و "اقتدار انقلابی" را به نمایش و گرامی خواهیم گذاشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار