خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در بیارجمند

شاهرود_ فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه در دهه فجر در این بخش خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۵۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به اجرای بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت این ایام الله در سطح بخش بیارجمند شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی این برنامه‌ها با حضور مسئولین این بخش و تشکیل کمیته‌های مختلف افزود: مسابقات فوتسال به این مناسبت در دهه فجر با همکاری هیئت فوتبال این بخش اجرا می‌شود و رزمایش شبانه و فراخوان گردانی نیز برپا می‌گردد.
وی افزود: برپایی نشست‌های بصیرتی و روشنگری، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا و مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه می‌باشد.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند خاطر نشان کرد: مسابقات قرآن و اذان در همه رده‌های سنی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۹۴۳۱۶۴۹۳ ارسال نمایند.
وی از بازدید مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود از این حوزه دیدار با رابط نمایندگی این حوزه در آستانه دهه فجر نیز خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور اقشار مختلف مردم منطقه اجرا خواهد شد تا یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گرامیداشته و دستاورد‌های انقلاب اسلامی تشریح شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار