کارآفرین سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد در گفت و گو با «بسیج»؛
کارآفرین سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: هدف از ایجاد کارگاه جهادی خیاطی روستایی کمک به مردم و گوش سپردن به رهنمود های رهبر معظم انقلاب و نیز اشتغالزایی و کارآفرینی مولد چرخه اقتصاد مقاومتی در کشور است.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۵۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

خواهر بسیجی حسینلو در گفت و گو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه در کارگاه کارآفرینی روستایی خیاطی خود، 18 بانوی نظرآبادی در این عرصه به اشتغال رسیدند، اظهار داشت: کارگاه تولیدی و کارآفرینی خیاطی روستایی ما به منظور اشتغالزایی همشهریان نظرآبادی و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب در محیط حیاط خانه خودم برای ایجاد بستر اشتغالزایی بانوان را راه اندازی کردم.

اشتغالزایی و کارآفرینی مولد چرخه اقتصاد مقاومتی در کشور است

وی افزود: ما در کارگاه اشتغالزایی و کارآفرینی روستایی خیاطی توانستیم با آموزش خیاطی به گونه به جایی ماهی دادند به کارآموزان این حرفه، ماهی گیری را آموزش دادیم.

 وی ابراز کرد: هدف از این حرکت جهادی کمک به مردم و گوش سپردن به رهنمود های رهبر معظم انقلاب است و حال که رهبر عظیم الشان انقلاب با شعار هایی از قبیل اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و جهش تولید مسیر را به ما نشان دادند بایستی ما نیز فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اذعان داشت: ما از ابتدای سال ۹۴، با ۳ دستگاه چرخ خیاطی در کارگاهی شروع به فعالیت کردیم و بعد از یک سال به همراه پس انداز های کارگاه دو دستگاه دیگر به کارگاه اضافه کردیم.

شایان ذکر است، خواهر بسیجی حسینلو با همکاری سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد توانست مبلغ ۱۰۰ ملیون تومان وام جهت تجهیز کارگاه از وزارت صنعت معدن تهیه کند، در حال حاضر با ۱۲ عدد چرخ خیاطی و حدود ۱۸ نفر بانوی خیاط در این کارگاه مشغول کار می باشند.

گفتنی است، کارآفرین نظرآبادی یکی از صد هزاران نفری است، که این راه را پیش گرفته و در محل زندگی و سکونت خود شروع به اشتغال در زمینه خیاطی کرده است.                                                                                     

ارسال نظرات
پر بیننده ها