خبرهای داغ:
استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مردم، قوت و قدرت انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: به پشتوانه ملت ایران، دهه فجر تمدید می شود و توطئه و تحریم های دشمنان راه به جایی نمی برد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۸۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ «محمدعلی شجاعی» صبح امروز یک شنبه (12 بهمن ماه) در جشن آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه لطف خداوند، رهبری های امام راحل و حمایت های مردمی دانست که با وجود انواع ترفندها و تبلیغات دشمنان، همچنان به راه خود ادامه می دهد.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان همواره از هر راهی برای زمین‌گیر کردن انقلاب و نظام بهره می برند و در این راه نوکران زیادی را به خدمت گرفته اند، افزود: اما به مدد الهی و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنان حضور همیشگی مردم در صحنه هیچ یک از نقشه های آنان عملی نشده است.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمنان ما و در رأس آنها آمریکا از درون با ایران اسلامی دشمنی دارند و در عمل هم نشان داده اند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند، اظهارکرد: آنها در تبلیغات خود به گونه ای عمل می کنند که ما از آنها بترسیم اما نمی دانند که ما با اتکا به خدا و قرآن و راه رزمندگانی که در راه حفظ انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، از هیچ توطئه و تبلیغاتی، هراس نداریم.

 

شجاعی به آشوب منطقه که از سوی آمریکا به وجود آمده هم اشاره کرد و با بیان اینکه آنها می خواستند همین آشوب و ناامنی را در ایران هم به وجود بیاورند، ادامه داد: آنها در ایران موفق نشدند چرا که اینجا شیرزنان و شیرمردانی دارد که تابلو عاشورا را الگو خود قرار داده اند.

 

استاندار خراسان شمالی به تحریم های علیه ایران هم اشاره کرد و با بیان اینکه هدف آنها وابستگی ایران به کشورهای غربی است، بیان کرد: آنها آگاه هستند که حتی تحریم های ظالمانه هم جواب نمی دهد و برای همین همیشه از ما هراس دارند.

 

وی اظهارکرد: امروز می بینیم همچنان که آنان در سال 88 و بعد از انتخابات ایران، فتنه به پا کردند، امروز همان آشوب و فتنه در کمتر از یک دهه دامنگیر خودشان شد و آنچنان آبروی خود را بردند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره ثابت کرده دهه فجر را تمدید می کند و پایبند به اصول انقلاب و نظام هستند، افزود: اگر پایبندی به همین اصول نبود الان ما هم سرنوشتی همچون کشورهای حقیر منطقه داشتیم.

 

شجاعی با اشاره به اینکه ما با حضور در سوریه آنجا هم حرف برای گفتن داشتیم، گفت: حاج قاسم و یارانش امنیت منطقه را فراهم کردند و این مهم همان عظمت و افتخار ما است.

 

 استاندار خراسان شمالی در ادامه دهه فجر را مظهر نور و روشنایی و همدلی و وحدت خواند و با بیان اینکه این ایام فرصتی برای تسویه حساب شخصی و جناحی نیست، افزود: باید در این ایام عظمت و حاکمیت نظام و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

 

وی در پایان از افتتاح و کلنگ زنی پنج هزارو 900 میلیارد تومان طرح های عمرانی طی دهه فجر امسال خبر داد.

 

در این مراسم زنگ انقلاب هم به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولان نواخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار