خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
همدان- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار لیترسوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۰۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کشنده که در حال تردد بود، مشکوک شده و خودرو نفتکش را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوز‌های لازم به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: نفتکش موصوف توقیف وراننده نیز دستگیر شد و پرونده در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

*کشف میلیاردی لنت ترمز خارجی قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان نیز از کشف لنت ترمز خارجی قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید «زارعی» به یک دستگاه سواری مشکوک  شدند.

سرهنگ رضا زارعی افزود: ماموران پلیس پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن، تعداد یک هزار و ۲۴۴ عدد لنت ترمز خارجی قاچاق کشف کردند.

جانشین انتظامی استان با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد ریال است، گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.
 
*کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در فامنین

وی گفت: همچنین در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در مزارع حومه شهرستان فامنین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات قرار گرفت.

زارعی افزود: اکیپی از ماموران به محل اعزام و در بازرسی از آن، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و ۵ دستگاه پاور متصل به دستگاه را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان، ۳ میلیارد ریال تعیین شده، گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات