امام جمعه دلفان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه گذاری حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۲۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰


به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ در آغازین روز از دهه مبارک فجر فرماندار،فرمانده سپاه شهرستان دلفان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با امام جمعه دلفان دیدار کردند.

فرماندار دلفان ضمن تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم جهت حفظ آرمان های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

فرماندار همچنین از مسئولین ادارات خواست تا در برنامه های دهه فجر شرکت کنند و بر تلاش جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان تأکید کرد.

امام جمعه دلفان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : یوم الله دهه فجر سرآغاز یک جهش معنوی در ایران اسلامی و پایه گذاری حکومت اسلامی است.

ایشان با اشاره به تلاش دشمنان در سال های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.

حجت الاسلام خانی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

امام جمعه شهرستان دلفان اظهارداشت:دهه فجر فرصت و موقعیت ویژه است خصوصا برای مسئولین که در شهرستان ایفای نقش می کنند تا پرونده انقلاب و خدمات آن را بازخوانی کنیم و محوری تشکیل شود که حول آن فعالیت هایمان را منسجم کنیم.

امام جمعه دلفان بیان داشت: با تدبیر و رهبری امام خمینی و همراهی مردم حکومت اسلامی در ایران برقرار شد و با تشکیل این حکومت آرزوی دیرینه اولیای الهی مبنی بر پیاده شدن احکام الهی تحقق یافت.

حجت الاسلام  یوسف خانی در خاتمه با بیان اینکه بعد از انقلاب کشور ما در عرصه های مختلف فرهنگی،اقتصادی،علمی ونظامی اعجاز ایجاد کرده است،بیان داشت:امروز کشور ما از نظر علمی در عرصه نظامی در حدی پیشرفت کرده است که از خیلی از کشور ها جلوتر است که می بایست این خصوصیات برای نسل جوان ما بازگو شود و همچنین فساد و وابستگی دوران شاهنشاهی هم باید به تصویر کشیده شود.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات