خبرهای داغ:
اولین همایش تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی در شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۳۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، اولین همایش تجلیل از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه شهرستان، شهردار و دیگر مسئولان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
امام جمعه شاهین شهر با تاکید برضرورت تشکیل جبهه فرهنگی در شاهین شهر گفت:برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شاهین شهر باید در قالب این جبهه فرهنگی شکل بگیرد و استمرار پیدا کند.
وی افزود:باید در تمام عرصه‌های مختلف انقلاب این جبهه حضوری فعال و تاثیر گذار داشته باشد.
حجه الاسلام هاشمی با اشاره به خود آگاهی عمیق حضرت امام خمینی رحمه الله علیه گفت:ما هم باید نسبت به حقانیت انقلاب اسلامی به مرحله خوداگاهی برسیم و در نتیجه بتوانیم حقانیت انقلاب اسلامی را اثبات کنیم.
وی ادامه داد:کسانی که سراسر وجودشان را به انقلاب گره زدند و در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شدند که نمونه بارز آن‌ها میتوان به شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اشاره کرد.
امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر دشواری‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت:جبهه مقابل انقلاب اسلامی، جبهه غرب با تفکر سکولاریسم و لیبرالیسم است که خروجی آن رئیس جمهور اسبق آمریکاست که از کازینو‌ها و قمارخانه‌ها به ریاست جمهوری رسید و بشریت و فرهنگ را تنزل داد.
وی ادامه داد:جنس نگاه ما به انقلاب اسلامی باید جنس نگاه شهید چمران‌ها و سلیمانی‌ها باشد ، در پایان از فعالان فرهنگی شهرستان با تقدیم هدایایی به رسم یادبود، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات