خبرهای داغ:
امام‌جمعه بوکان گفت: پاسداری و حراست از خون شهیدان انقلاب اسلامی وظیفه اصلی همه مسئولین است.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۴۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، ماموستا عباس احمدی  امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب که به همت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان در سالن هنرستان علامه طباطبایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با اتکا به قدرت مردم و مجاهدت های امام راحل (ره) رژیم شاهنشاهی ساقط شد.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به ثمر نشست، افزود: امروز وظیفه همه مردم و مسوولان است که از خون شهدای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنند و این امر باید به یک وظیفه تبدیل شود.

 امام جمعه بوکان یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی را نقد مسئولان توسط مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط با مردم و نقد مسئولان یکی از دستاورهای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در کمتر حکومتی این امر دیده می‌شود.

 وی اضافه کرد: کم‌کاری برخی مسئولان نباید به حساب نظام جمهوری اسلامی نوشته شود و اگر کم‌کاری هم صورت گرفته باشد از ناحیه مسئولان است.

 دهه فجر بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات نظام است

سرپرست آموزش و پرورش بوکان نیز در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دانش آموزان و فرهنگیان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حال حرکت هستند.

 حسن خلیفه‌زاده ادامه داد: ایام دهه مبارک فجر و سالگرد انقلاب اسلامی بهترین فرصت است که مسئولان  نظام خدمات بیش از چهار دهه انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا و ملت های آزادیخواه جهان به یک الگو تبدیل شده است، افزود: خطرهای مختلفی در طول تاریخ ۴۰ سال گذشته، انقلاب اسلامی را تهدید کرده اما تمام آنها با حضور مردم در صحنه یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته شده است..

گفتنی است در پایان این مراسم رژه موتور سواران نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ بهمن، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشور در بوکان برگزار شد.

در پایان یگان های خودرویی و موتوری شرکت کننده در این آئین، با نثار گل به تمثال مبارک امام (ره)، یاد و خاطره سالروز ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید عبدالله قریشی بوکانی
۱۲:۵۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دهه فجر بر همه عاشقان ولایت مبارکباد