پیام تبریک فرمانده سپاه منوجان به مناسبت دهه فجر

سرهنگ پاسدار حیدری در پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ا...دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۰۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، فرمانده سپاه منوجان در پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام ا...دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.


متن پیام تبریک فرمانده سپاه منوجان بدین شرح است :

_بسم الله الرحمن الرحیم _

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثمره و نتیجه خون هزاران شهید والا مقامی است که نه تنها عزت و استقلال میهن عزیزمان را به ارمغان آورد بلکه امواج خروشان این انقلاب سراسر جهان را متاثر ساخت و تلالو آن مرزهای جغرافیایی را درنوردید و الگویی برای آزادی خواهی و حق طلبی انسانهای آزاده شد.
نهال انقلاب اسلامی که اکنون به درخت تنومندی مبدل شده طی این سالها مورد خشم و غضب اهریمنان و بدخواهانی بوده که نتوانسته اند عزت و خودباوری مردمان این کهن دیار را برتابند و به انحاء مختلف سعی نمودند کینه و نفرت خود را از ریشه دواندن این انقلاب نشان دهند اما بصیرت ،هوشمندی و ایثار و جانفشانی های مردان و زنان غیور این مرز بوم در حوادث و رویدادهای مختلف سد محکمی در برابر معاندان و مستکبران بوده و به لطف خدا این استقامت و پایمردی این انقلاب را به سرمنزل مقصود رهنمون خواهد کرد.
اینجانب با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی از همگان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب ،در صیانت از اهداف و آرمانهای انقلاب همچون سالهای گذشته هم صدا شده و این پیام را به جهانیان مخابره نمایند که مردم با بصیرت و شجاع ایران اسلامی در پاسداشت ارزش های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ارسال نظرات