خبرهای داغ:
حجت الاسلام کرامتی امام جمعه گلپایگان،دهه فجر را عید حاکمیت الله بر سرنوشت مردم خواند.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان ضمن توصیه نمازگران به رعایت تقوا بیان داشت: دهه فجر، عید حاکمیت الله بر سرنوشت مردم است و ملت های بیدار نیز با الهام گرفتن از تعالیم اسلامی و انقلاب، به چنین نعمتی دست یابند.

امام جمعه گلپایگان  با اشاره تحلیلی به مقاله انتشار یافته توسط کارشناسان امنیت آمریکا مطرح کرد: راهبرد دولت جدید  آمریکا دو هدف اساسی را دنبال می کند، اول مانع شدن ایران از دستیابی به سلاح هسته ای و  دوم مهار تاثیرگذاری ایران بر منطقه که به منافع آمریکا صدمه زده ، از جمله هدف های کلیدی این راهبرد سیاسی امنیتی آمریکا است.

وی ضمن تأکید براینکه اینکه روسای جمهور آمریکا دارای هدف  و راهبرد مشترک هستند و  تنها تفاوت آنها در تاکتیک هاست،افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی دستیابی و نگهداری به سلاح اتمی را حرام اعلام کرده است و حضور نیابتی ایران در عرصه بین الملل و منطقه، سبب آسیب دیدن منافع نامشروع آمریکا و حتی مانع از حضور آنها شده است.

حجت الاسلام کرامتی با برشمردن  چراغ سبزهای فریبنده دولت جدید آمریکا همچون رفع تحریم های ورود ایرانی ها به آمریکا و دریافت بسته های کمک کرونایی صندوق بین المللی پول، بیان کرد: مسئولان مراقب فریب این نوع تعاملات نرم و مخملی که ذات خشن آمریکا را نهفته می کند، باشند و دچار خطای محاسباتی در حوزه تعاملاتی با آمریکا نشوند.

 امام جمعه گلپایگان نام گذاری روز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن را به دلیل ارزش گذاری جامعه اسلامی به ارزش ها و هویت واقعی زن در نگاه اسلام عنوان کرد و ادامه داد: زن و مرد برای کسب و ارتقای ارزش ها و کمال انسانی تفاوتی ندارند و تاریخ اسلام نمونه هایی چون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) را ارائه می دهد.

وی در پایان با یادآوری آنکه بر زن در غرب ظلم فاحش و مضاعفی وارد شده است، تبیین کرد: نهضت ها و انقلاب های فمینیستی که به اسم آزادی زن در کشورهای غربی شکل گرفت، هدفی جز انحطاط و سیاست تخریب هویت زن مسلمان ندارد و توجه به الگوی دین اسلام می تواند هویت زن مسلمان را حفظ کند.

 

ارسال نظرات