جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

ملت ایران به دشمنان ثابت کرده که بهترین نظام برای اداره جامعه است

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه در طول تاریخ بود که به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه شکل گرفت.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز، در مراسم گلبانگ انقلاب که به مناسبت آغازین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور،گفت: برنامه گلبانگ انقلاب به معنای تجدید بیعت ملت ایران با انفلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و امامین انقلاب است.
 
جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در طول ۴۲ سال گذشته دشمنان انقلاب هر نوع طرح و برنامه‌ای را اجرا کردند تا انقلاب اسلامی فرو بپاشد اما نه تنها به آرزوی خود دست نیافتند بلکه پیشرفت های فراوانی را در جمهوری اسلامی ایران نظاره کردند و اکنون شاهد اقتدار، کرامت و عزت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
 
وی بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به جهانیان ثابت کرد که حکومت اسلامی بهترین نظام برای اداره جامعه است.
 
این مسئول بیان کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یک حادثه بی بدیل در قرون اخیر و از صدر اسلام تاکنون است، پیروزی اسلام و تشکیل حکومت اسلامی آرزوی دیرینه انبیا و اولیای الهی بود که به رهبری  بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) شکل گرفت.

وی افزود: در زمانی که جهان وابسته به شرق و غرب بود حضرت امام خمینی(ره) جبهه اسلام را در مقابل استکبار بنیان نهاد دشمنان همه توان خود را برای شکست انقلاب به کار گرفت اما بعد از پیروزی انقلاب با همه تحریم ها و فشار ها و جنگ نتوانستند یک وجب از خاک ایران را بگیرند و با رشادت شهدا و رزمندگان و ایستادگی مردم و اعتقاد راسخ به آموزه های اسلامی در مقابل این مستکبران ایستادیم و تبدیل به قدرتی شدیم که امروز در منطقه حرف اول را می زند.
 
وی تصریح کرد: از خودگذشتگی و فداکاری مردم هم در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و هم در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن هم در شرایط سخت تحریم‌های اقتصادی سبب شد تا اکنون ایران به جایگاهی دست یابد که در منطقه حرف اول را بزند.

حجت الاسلام بی نیاز ادامه داد: استراتژی مهم جمهوری اسلامی در دهه پنجم انقلاب، بیانیه گام دوم است که تکلیف را برای همه مشخص کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار