فرمانده سپاه شهرستان راسک:

دهه فجر نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران است

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: کشور ایران با وجود فشار‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است.
کد خبر: ۹۳۱۶۵۲۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی علی الخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دهه فجر را نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت: در آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران هنوز دشمن و استکبار دست از دشمنی با ما بر نداشته و یقیناً بر نخواهد داشت چرا که دشمنان وجود و ماهیت دینی و استقلال جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و به هر طریقی در حال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی ما است.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: خوشبختانه کشور ما با وجود فشار‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است و وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جا‌هایی وجود دارد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

نخعی در ادامه گفت: در طول دهه مبارک فجر برنامه‌هایی جهت گرامیداشت این ایام الله اجرا می‌گردد که می‌توان به غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست روشنگری، برگزاری رزمایش، ولی بیت المقدس، و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاصی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور وجود دارد ما تمام برنامه‌ها را به گونه‌ای چیده ایم که پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
ارسال نظرات