افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در بوشهر

به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر،نمایشگاه کتابی با پنجاه هزار جلد با پنجاه هزار جلد کتاب با سه هزار عنوان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۲۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در بندر بوشهر ضمن تبریک آغاز ایام الله دهه فجر و میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در بوشهر
وی یکی از اولویت‌های اصلی بسیج را ارتقای سطح علمی بسیجیان دانست و اضافه کرد: ارتقای علم و مطالعه بسیجیان مسئله‌ای مهم است که در همین راستا نمایشگاه بزرگ کتاب با پنجاه هزار جلد کتاب با سه هزار عنوان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برپا شده است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: بسیجی کتاب دوست و کتابخوان است و آمادگی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و به روز نگه داشتن علم خودش را دارد.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است امیدواریم قشرهای مختلف مردم با رعایت دستور العمل های بهداشتی بتوانند از این نمایشگاه بهره‌مند شده و به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در بوشهر

در این نمایشگاه که به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه السلام برپا شده است با پنجاه هزار جلد کتاب با سه هزار عنوان به همراه تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد عرضه شده است.

این نمایشگاه تا 12 اسفند ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ تا 21 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

افتتاح نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در بوشهر

کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با موضوعات دینی، معارف اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ادبیات، تاریخ، رمان، داستان، روانشناسی، اجتماعی، کودک و نوجوان، پزشکی، خانواده و کمک آموزشی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات