به مناسبت دهه مبارک فجر.

طرح ویزیت رایگان چشم پزشکی در سقز اجرا شد

گروه جهادی چشم پزشکی شهید رهنمون به مناسبت دهه مبارک فجر در اقدامی خداپسندانه به بیش از ۱۲۰۰ نفر از مراجعه کنندگان در سقز خدمات رایگان ارائه داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۶۶۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،   در راستای اجرای نهضت کمک‌های مومنانه و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گروه جهادی چشم پزشکی شهید رهنمون با هدف حمایت از بیماران و افراد نیازمند در کلینیک تخصصی سقز ویزیت رایگان ارائه کردند.

این طرح به مدت ۳ روز در سقز اجرا شد تیمی متشکل از جراح، بینایی سنجی، پرستار، و با همکاری بسیج جامعه پزشکی به مردم ویزیت رایگان ارائه کردند.

سرهنگ یوسف معروفی فرمانده سپاه شهرستان سقز در رابطه با این طرح اظهار داشت:خدمت کردن با فکر و عمل جهادی به مردم در مناطق محروم قطعا عبادت به درگاه خداوند است و پاداش دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

معروفی افزود:گروه‌های جهادی سربازان جبهه محرومیت زدایی و فقرزدایی هستند که خوشبختانه در طی این چند سال توانسته اند بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: در این اقدام خداپسندانه به بیش از ۱۲۰۰ نفر مراجعه کننده بیمار شهری و روستایی توسط تیم متخصص چشم پزشکی خدمات رایگان ارائه گردید.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سقز هم گفت: تمام خدمات در این طرح اعم از ویزیت، عینک، و جراحی رایگان انجام شده و حدود ۶۵۰ عدد عینک به بیماران داده شد.

وی ادامه داد: ۱۵۰ بیمار که نیازمند به عمل جراحی داشته، شناسایی شده و در اسرع وقت به مراکز تخصصی چشم پزشکی شهرستان و یا استان معرفی و مورد معالجه قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار