برگزاری مراسم محوری زنگ انقلاب در سراوان

در سالروز چهل و دومین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در سالن ورزشی مدرسه دخترانه فروخ با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، علما، روحانیون، دانش آموزان و فرهنگیان نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۱۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سراوان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان دهه فجر را یادآور رشادت ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های مردم انقلاب ایران دانست و بیان کرد: برجسته کردن اسلام از ویژگی‌های ممتاز و نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود که دارای ارزش است.

وی افزود: دشمنان دین خدا در تلاش بودند تا اسلام را به اندرون‌ها سوق دهند و مدعی می‌شدند که اسلام توانایی نجات بشر را ندارد به همین دلیل ایده‌های مختلف در جهان دارای اسم و رسم شدند، اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانایی و ظرفیت اسلام را به گونه‌ای در جهان نشان داد که هم معنویت و ابعاد مادی بشر را تامین می‌کند و اینجا بود که ایده‌های دیگر به بن بست رسیدند.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه اسلام در ذات خود عزتمند است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با پیشرفت ها، شجاعت‌ها و در میدان بودن پرچم اسلام را در دنیا برافراشته کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار