امام جمعه بردسکن:

مسئولین هنرمندانه دستاوردهای نظام را برای جوانان بازگو کنند

امام جمعه بردسکن تاکید کرد: مسئولین هنرمندانه دستاوردهای نظام را برای جوانان بازگو کنند.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۸۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در اولین روز از دهه مبارک فجر که به همین مناسبت اعضای شورای اداری و تأمین با امام جمعه بردسکن دیدار داشتند.
 
حجت الاسم امینی امام جمعه شهرستان بردسکن اظهار کرد: مهمترین کاری که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، تصویر سازی غلط و کاذب می‌باشد.
 
وی افزود:هدف دشمنان از تصویر سازی غلط در ذهن مردم ایجاد نا امیدی است که با هزینه‌های زیادی تبلیغات را علیه ایران آغاز کرده اند.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سعادت و پیشرفت را در وابستگی به دشمن نمی‌دانند، اظهار کرد: متاسفانه برخی‌ها خلاف این عمل می‌کنند، لذا گفته‌های بایدن خطرناک‌تر از ترامپ است چراکه درون و ظاهرش فرق می‌کند.

امام جمعه بردسکن گفت: هیچ کشوری در زمینه سیاسی و نظامی به ما نمی‌رسد و مسئولین اگر در داخل کشور درایت داشته باشند و برای کشور کار کنند شاهد وضعیت خوب اقتصادی خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا از هرگونه مراسمی که تجمع در آن است پیشگیری شود، لذا ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.
 
امینی گفت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سه موضوع در حال اتفاق است که حضور روانی امپراتوری رسانه‌های آمریکایی برای سیاه‌نمایی مردم ایران، جریان تحریف برای تصویر سازی غلط و افشاگری و اتهام جناح‌های سیاسی در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ که باعث تاسف است بعضی از جناح‌های مختلف که همگی در دامن این انقلاب رشد کرده‌ایم به یکدیگر تهمت میزنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها