خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان :

تعمیق ارزش های انقلاب در منطقه، قدرت پیش برندگی انقلاب است

سرهنگ حسینی گفت: تعمیق ارزش های انقلاب، قدرت پیش برندگی انقلاب است و این واقعیت را باید درک کنیم که وارث زمین مستضعفین خواهند بود.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۹۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

تعمیق ارزش های انقلاب در منطقه، قدرت پیش برندگی انقلاب است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تاکستان در دیدار با امام جمعه تاکستان که با حضور طاهری فرماندار تاکستان و مسوولان نظامی و انتظامی تاکستان، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان و مسوولان دستگاه های این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و شهدای انقلاب بیان کرد: در شرایطی که هیچ کشوری اجازه تصمیم‌گیری برای سرنوشت و آینده، انقلاب اسلامی محکم و مقتدر در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

وی گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی را به هم ریخت و کفه ترازو را به سمت مستضعفین تغییر داد. هیچ کس گمان نمی کرد امروز در حالی چهل سالگی انقلاب را پشت سر می گذاریم که هیچ معادله جهانی بدون حضور و مشارکت ایران قابل حل نیست و این اعتراف مستکبران است.

فرمانده سپاه شهرستان تاکستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز هیچ نظامی در دنیا نیست که این همه بر علیه او کار تسلیحاتی، کار سیاسی، فشار اقتصادی و تحریم کنند عنوان کرد: دشمنان با توسل به حربه های مختلف، در طی ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی کلکسیونی از توطئه ها را برای سرنگونی نظام تهیه کردند و فتنه هایی برای از بین بردن نظام به وجود آوردند.

وی افزود: اما تهدیدات دشمنان برای ملتی همچون ملت شریف ایران که خودساخته و متکی به نیرو و توان داخلی هستند، تبدیل به فرصت شد و جنگ و تهدید و اغتشاشات و نه تنها اثری بر ملت نداشت بلکه موجب پیشرفت در مرزهای کشور شد و این پیام انقلاب بود که دنیا تشنه این معارف ناب بود که اگر روزی، پیش از انقلاب در مرزها مجبور به مقابله بودیم امروز در منطقه و بیرون از مرزها با استکبار مبارزه می کنیم و این تعمیق ارزش های انقلاب، قدرت پیش برندگی انقلاب است و این واقعیت را باید درک کنیم که وارث زمین مستضعفین خواهند بود.

7001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها