پاسخ معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، استان سمنان به اعتراض فعالان گردشگری

معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به مطالب منتشر شده با عنوان "اعتراض فعالان گردشگری به تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان سمنان" واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
پاسخ معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، استان سمنان به اعتراض فعالان گردشگریبه گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به مطالب منتشر شده با عنوان "اعتراض فعالان گردشگری به تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان سمنان" واکنش نشان داد و جوابیه‌ای به شرح زیر صادر کرد که این خبرگزاری، چون منتشر کننده این نامه بوده و به رسم امانتداری پاسخ این اداره کل را نیز منعکس می‌کند.
۱- هیچ گونه شکایت مکتوب و یا نامه سرگشاده‌ای که از آن نام برده شده تا کنون به اداره کل ارسال نگردیده است و چنانچه اعتراضی بر روند برگزاری تشکیل تشکل‌ها وارد بوده می‌بایست، موارد همراه با ارائه مستندات و کتباً جهت بررسی به اداره کل
ارسال می‌گردید.
۲_پیگیری و انجام فرایند تشکیل تشکل¬های حرفه‌ای استان از سوی بخش خصوصی و درخواست هیئت مؤسس صورت پذیرفته و اداره کل صرفاً بعنوان عضو ناظر حضور داشته است و تمامی مراحل بر اساس دستورالعمل‌ها و اساسنامه تیپ ابلاغی از سوی وزارت متبوع انجام شده و اساسنامه در جلسه مجمع عمومی قرائت و پس از بحث و تبادل نظر میان اعضاء به تصویب رسیده است.
۳-اطلاع رسانی طبق ضوابط علاوه بر آگهی تأسیس در روزنامه پیام استان در تاریخ ۱۳۹۹/۹/۴ و آگهی برگزاری مجمع عمومی در روزنامه بیان مردم در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۷ در سایر فضا‌های مجازی و همچنین طی نامه شماره ۵۳۳۱/۱۴۰/۹۹۳ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۸ توسط اداره کل میراث فرهنگی و همچنین اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود به تاسیسات و واحد‌های تحت پوشش شهرستان شاهرود نیز انجام شده است.
۴- لازم به ذکر است جناب آقای محسن شریعتی صرفاً به عنوان یکی از اعضای راهنمایان حق اعتراض به تشکیل تشکل حرفه‌ای راهنمایان را داشته و اعتراض ایشان از جانب سایر تأسیسات گردشگری فاقد وجاهت قانونی می‌باشد.
۵-جناب آقای شریعتی در جلسه مذکور حضور داشتند و به عنوان عضو علی البدل نیز انتخاب گردیدند و چنانچه نسبت به روند برگزاری انتخابات و ... اعتراض داشتند، در زمان حضور در جلسه می‌توانستند اعتراض خود را اعلام نمایند، لذا با عنایت به اینکه نامبرده در جلسه مجمع عمومی شخصاً حضور داشته و در روز جلسه اعتراضی ننموده است، عدم رضایت ایشان و تشویش در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها را به قضاوت افکار عمومی واگذار می‌نمائیم.
در مجموع با توجه به اینکه تشکیلِ تشکل‌های حرفه‌ای استان فرصت مناسبی جهت پیشرفت و توسعه گردشگری استان خواهد بود انتظار می‌رود همگان در حمایت از افراد برگزیده سعی و اهتمام لازم را به عمل آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار