خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

باید از ظرفیت بسیج در پیشرفت کارهای شهرداری و مردم استفاده کرد

همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج در پیشرفت کارهای شهرداری و مردم استفاده کرد، گفت: مردم سزاوار ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تری هستند.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۴۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
باید از ظرفیت بسیج در پیشرفت کارهای شهرداری و مردم استفاده کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آیین افتتاح شت پایگاه بسیج کارگری کارمندی شهرستان همدان با بیان اینکه بر آن شدیم که متناسب با جمعیت شهرداری همدان که حدود ۴ هزار نفر است پایگاه ایجاد کنیم، اظهار کرد: ظرفیت شهرداری همدان بسیار بالا است و حضور ایثارگران و اقدامات ایثارگری این سازمان نمونه است.

وی با بیان اینکه شهردادی همدان با این جمعیت و پراکندگی نیازمند این بود که این اقدام ارزشمند انجام شود و بتوانیم از ظرفیت مجموعه شهرداری در امر بسیج که برای مردم است استفاده شود، گفت: اقدامات شهرداری همدان در زلزله کرمانشاه و سیل همدان دیده نشد در حالی که در این امر خیلی خوب ورود کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه نیرو‌های شهرداری در مواقع لزوم با تفکرات ایثارگری، انقلابی، بسیجی و روحیه جهادی روی کار می‌آیند، گفت: ما نیازمند این هستیم که در مجموعه شهردادی بسیج جایگاه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج شهرداری همدان مطابق با ناحیه همدان فعالیت داشته باشد و نمود پیدا کند، گفت: سطح رضایتمندی مردم از شهرداری و شورای شهر قابل قبول است و شهرداری مردم را به آینده و نظام امیدوار می‌کند که خیلی ارزشمند است.

سردار فرجی ضمن تشکر از شهرداری و با بیان اینکه باید از ظرفیت بسیج در پیشرفت کار‌های شهرداری و مردم استفاده کرد، گفت: مردم سزاوار ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تری هستند.

وی با بیان اینکه شهر همدان با تعداد ۶۰۰ هزار نفر جمعیت به خاطر تلاش مسئولین در شهرداری و دیگر ارگان‌ها و رعایت و همت مردم در وضعیت آبی قرار گرفته است، گفت: باید سطح پایگاه بسیج در شهرداری بالا قرار بگیرد و به ازای هر ۱۰۰ نیرو یک پایگاه در نظر گرفته شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه استان همدان در هفته جاری از طرف ستاد ملی کل کرونای کشور به خاطر عملکرد مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: شهرستان‌های رزن و درگزین در حالت ناپایدار قرار دارند.

وی با بیان اینکه آستانه تحمل مردم برای بسته شدن بازار پایین آمده است، گفت: نباید اجازه دهیم پیک چهارم اتفاق بیافتد.

سردار فرجی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داده است که با به وجود آمدن پیک چهارم تلفات از ۱۲۰۰ تا ۲۲۰۰ نفر خواهد رسید، گفت: باید با مدیریت از به وجود آمدن این وضعیت جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه اگر از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند در این شرایط قرار بگیریم مشکلات مردم کمتر خواهد شد، گفت: باید بعد از عید با دسترسی به واکسن امنیت روحی و روانی در جامعه جاری و ساری کنیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار