خبرهای داغ:
همدان- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۶ کیلو گرم مواد مخدر تریاک و سه کیلوگرم مواد روان گردان شیشه در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۹۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
کشف ۱۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و روانگردان شیشه در همدانسردار سلمان امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار داشت: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، باند مذکور با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های غربی به استان همدان می‌کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی شهرستان بهار خودرو قاچاقچیان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۶ کیلو گرم تریاک کشف و دو متهم در این خصوص دستگیر و دو دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در عملیات دوم با تلاش‌های اطلاعاتی یک باند قاچاقچیان مواد روان گردان شیشه که قصد انتقال از استان‌های مرکزی کشور به همدان را داشت شناسایی و با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو آن‌ها را در ورودی شهر همدان متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از آن، سه کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف و یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد.

سردار امیری در پایان بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات