خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مدافعان سلامت جلوه های ایثار دوران دفاع مقدس را تکرار کردند

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تلاشی که امروز پزشکان کادر درمانی و پرستاران برای حفظ سلامت جامعه می کنند تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۰۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام  آل‌هاشم در آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی هنری جهادگران سلامت در دانشگاه پیام نور ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر افزود: رزمندگان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس با نثار جان خود ایثار کردند که این یک نوع ایثار اجتماعی بود.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر در کنار خدمات کادر زحمتکش درمان اقشار مختلف مردم هم بودند که در قالب بسیج مردمی و گروه‌های جهادی شهید سلیمانی همچون سال‌های دفاع مقدس کمک‌های مادی و معنوی را به ثمر رساندند تا نقش دیگری از این ایثار اجتماعی را در تاریخ کشورمان به ثبت برسانند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: سال های نه چندان دور در زمان جنگ تحمیلی مادران برای جبهه‌ها لباس رزم می‌دوختند و امروز هم دختران آن‌ها در تلاش اند تا برای سربازان عرصه سلامت و جهاد و مبارزه با ویروس منحوس کرونا ماسک و  لباس مخصوص بیمارستانی فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مساجد در زمان دفاع مقدس نقش پایگاه‌های امدادرسانی را داشتند و مردم هرچه داشتند در طبق اخلاص  می‌گذاشتند و امروز هم مردم بسته‌های معیشتی و بهداشتی ر ا برای کمک به هموطنان عزیزمان در اختیار پایگاهای مردمی قرار می‌دهند.

 رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئله‌ای بسیار مهم است جوانان ما در تمامی عرصه‌ها افتخار آفرین بوده و برای کشور‌های منطقه الگو شده اند.

معصومی گفت: ۱۴ جشنواره مجازی با عنوان‌های مختلف مانند قرآن و عترت، نهج البلاغه و جهادگران سلامت توسط دانشگاه پیام نور در سطح کشور اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها