خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: واقعیت های دوران طاغوت و دستاورد های انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبین شود
کد خبر: ۹۳۱۶۹۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ دوم پاسدار محمد امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر این شهرستان گفت:برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار به صورت متفاوت‌تر از سالیان گذشته انجام خواهد شد.

وی افزود: شرایط کرونایی یک سال اخیر تمام برنامه‌های فرهنگی ما را تحت تاثیر قرار داده است و برنامه‌ها به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی انجام می‌شود و راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

محمد امامی ادامه داد: در این ایام فضای شهر باید تغییر کند و جلوه شهر رنگ و بوی دهه مبارک فجر را به خود بگیرد؛ و در برنامه‌ها هم باید واقعیت‌های انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان تببین شود تا آنان که آن ایام را درک نکرده اند، خوب بتوانند واقعیت‌های نظام طاغوت و انقلاب اسلامی را درک کنند .

وی همچنین گفت:اقتدار و استقلال و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف و مقایسه این موارد با دوران طاغوت به خوبی می‌تواند جایگاه و ارزش انقلاب اسلامی را نمایان سازد.

امامی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در این ایام بیشتر و ویژه‌تر باید روی شناساندن شهدای انقلاب اسلامی که به صورت مظلومانه و گمنام به شهادت رسیده اند به مردم و به خصوص برای نسل جوان و نوجوان کار کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها