خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه

امنیت و عزت امروزکشور در دنیا مثال زدنی است

آزادی و استقلال از مهمترین آورده ها این انقلاب برای مردم بود و امروزاگر در کشور مشکلاتی وجود دارد طرح های دشمن است .امنیت و عزت امروزکشور در دنیا مثال زدنی است واسلام زیر بار ظلم استکبار رفتن را قبول ندارد
کد خبر: ۹۳۱۶۹۵۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی: امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در مراسم سالگرد ورود امام خمینی (ره) که در مرکز شهرستان درمیان برگزار شد گفت:شکر گزاری  از مهم ترین وظایف ما نسبت به انقلاب است وبا نگاه به گذشته  می توانیم مشاهده کنیم که انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است . امروز ما در شهرستان درمیان که دورترین نقاط کشور و هم مرز با افغانستان است از انواع خدمات از جمله گاز،آب ، برق ، خدمات آموزشی و بهداشتی و درمانی بهره مند هستیم و این خدمات به برکت این انقلاب است.

مولوی عبد اللهی در بخش دیگر از صحبت های خود بیان داشت:دشمنان این انقلاب که خود را مدافع حقوق بشر می دانند با اعمال تحریم علیه ملت ایران ماهیت واقعی خود را نشان می دهند چرا که امروز از ارسال دارو و واکسن که برای ادامه حیات بیماران نیاز ضروری است جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا در طول زمان هر کجا پا گذاشته آنجا را ویران و نابود کرده است و برای این انقلاب نیز همین نقشه را طراحی کرده ولی امروز می بینید که خود چگونه درگیر جنگ داخلی و نژاد پرستی شده است.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه اظهار داشت:آزادی و استقلال از مهمترین آورده ها این انقلاب برای مردم بود و امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد طرح های دشمن است تا  با تحریم کشور را از رسیدن به استقلال اقتصادی باز دارد.

وی در پایان گفت: امنیت و عزت امروزکشور در دنیا مثال زدنی است واسلام زیر بار ظلم استکبار رفتن را قبول ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها