به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه آموزشی بین سازمان بسیج مداحان و حوزه علمیه مکتب حضرت نرجس در زاهدان

در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تفاهم نامه آموزشی فی مابین سازمان بسیج مداحان سیستان و بلوچستان و حوزه علمیه مکتب حضرت نرجس(س) زاهدان منعقد شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۶۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  معاون فرهنگی حوزه علمیه ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزشی سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه اکثر خواهران حوزوی سطح سه و مبلغ هستند و برای ایراد سخنرانی در جلسات مختلف مذهبی حضور دارند، بسیار ارزشمند است که با توجه به انگیزه و علاقه‌ای که دارند در زمینه مداحی نیز به صورت تخصصی تبحر یابند.

کبری خیاطی در ادامه از این همکاری به عنوان یک کار فرهنگی مثمر ثمر یاد کرد و افزود: نیاز خواهران طلبه و مبلغه به فراگیری اصول و فنون مداحی، با توجه به سابقه درخشان فعالیت‌های سازمان بسیج مداحان در زمینه تربیت مداح زمینه را برای گسترش فعالیت‌های آموزشی وسیع‌تر و جامع‌تر در آینده ان شاءالله در پی خواهد داشت.

محمد جوادجامعی نیر در این جلسه گفت: مربیانی که در مجموعه سازمان بسیج مداحان فعالیت دارند از تجربه ارزشمندی چه به صورت تئوری و چه به صورت عملی برخوردارندو توان علمی بالایی در خصوص تدریس اصول و فنون مداحی دارند.
 
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: این مربیان سالهاست که در این مجموعه فعالیت دارند چنانچه که اگر بگوییم اکثر مداحان خانم سطح شهر پرورش یافته جلسات آموزشی اینان هستند سخنی به گزافه نگفته ایم.

این تفاهم نامه که به میمنت ۱۲ بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر در این روز صورت گرفت با توافقات مورد تایید دو طرف منعقد شد.
ارسال نظرات