خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

پخش مراسم رسانه ای " به لطف مادر" در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، از پخش مراسم رسانه ای "به لطف مادر" به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی به لطف حضرت فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۱۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) با ایام الله دهه مبارک فجر تقارن یافته است.

وی این تقارن را بسیار معنادار دانست و افزود: مردم برای احیای اسلام ناب محمدی قیام نمودند و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند؛ و هشت سال با ایثارگری با رمز یا فاطمه الزهرا (س) و ائمه اطهار (ع) از وطن اسلامی خود دفاع کردند و اکنون نیز مدافعان سلامت با استمداد از نام و یاد فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در حال ایثارگری هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی نیز احیای اسلام و مراسم و مناسبت‌های اسلامی است که با نگاهی به جشن‌های میلاد ائمه اطهار (ع) و نیز ایام سوگواری شهادت آنان بویژه محرم و صفر و اربعین مشهود است لذا انقلاب ما انقلابی فاطمی، علوی، حسینی و رضوی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر که به لحاظ محدودیت‌های ناشی از شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری جشن‌های محوری و بزرگ سنواتی مقدور نیست، ویژه مراسم رسانه‌ای " به لطف مادر" در شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در سه‌شنبه ۱۴ بهمن ساعت ۲۰:۰۰ به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به لطف حضرت فاطمه زهرا و ائمه اطهار (سلام الله علیهم) از جوار مضجع شریف ثامن ‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) با ذکر توسل به نیت شفای بیماران و به امید رهایی جهان از ویروس کرونا به صورت سراسری برگزار و از صدا و سیما پخش خواهد گردید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها