وظیفه بسیجیان و دلسوزان جبهه انقلاب تبیین حقایق و ارزش های انقلاب است

برگزاری نشست بصیرتی (یاد یاران) با حضور ارزشمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در کنگان در پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) شهر کنگان برگزار گردید
کد خبر: ۹۳۱۷۰۲۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
در این نشست با عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، تقارن این مناسبت را موجب آثار و برکات ارزشمندی برای ملت ایران دانستند و وظیفه بسیجیان و دلسوزان جبهه انقلاب را تبیین حقایق و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی را امری مهم و لازم برشمردند.
ایشان افزودند: یادآوری ایام الله و تبیین برکات انقلاب اسلامی برای روشن شدن حقایق و نعمت انقلاب اسلامی سفارش قرآن کریم است که خداوند متعال از حضرت موسی (علیه السلام) میخواهد که ایام الله را یادآوری کند. ایام الله یعنی روز تولد یک ملت، روز نجات یک ملت از دست ظلم و ستم مستکبرین، روز شکست و ذلت فرعونیان و غرق شدن ظالمین به قعر دره نیستی و عزتمندی مستضعفین است لذا باید ایام الله را گرامی بداریم.
ما باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم نعمت هایی، چون ولایت و رهبری عالم عارف وارسته، توفیق پیشرفت در همه زمینه ها، عزت، استقلال و توانمندی است و بالاترین آن‌ها نعمت ولایت فقیه هست که اگر قدر نعمت‌ها را بدانیم قطعا برای ما خواهد ماند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار