خبرهای داغ:

خدمت رسانی و حمایت از محرومان و مستضعفان یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) گفت: یکی از فلسفه ها و اهداف اصلی انقلاب اسلامی نجات و حمایت از محرومین و کمک به کوخ نشین ها و مستضعفان، حذف کاخ نشین ها و مستکبران است.
کد خبر: ۹۳۱۷۰۳۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم افتتاح و بهره برداری از کارگاه‌های اشتغالزایی صندوق‌های قرض الحسنه و اقتصاد مقاومتی در شهرستان قاینات، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با شعار "نه شرقی و نه غربی؛ جمهوری اسلامی" به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه تا امروز ۴۲ سال است که ما از جانب غرب مورد تهدید، تحریم و فشار هستیم، گفت: جمهوری اسلامی خواست ملت بود، همه انبیا الهی برای پیاده کردن اسلام و احکام قرآن تلاش کردند.

سردار قاسمی با بیان اينکه جمهوری اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و دشمن صهیونیست را  از کشور بیرون کرد، افزود: تا امروز ۴۲ سال است که آمریکا با ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای ایران، پشتیبانی از صدام، تهدید، حمله و کودتا سعی دارد دوباره به ایران برگردد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان با بیان اینکه ۴۲ سال است ما در همه عرصه‌ها با آمریکا مبارزه می‌کنیم، تصریح کرد: یکی از این صحنه‌ها موضوع اقتصاد و مسائل اقتصادی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع اقتصاد، مبارزه با مفاسد اقتصادی، استقلال و آزادی اشاره کردند لذا در گام اول انقلاب تلاش زیاد کردیم، اما همه این موضوعات محقق نشده است.

سردار قاسمی گفت: هدف از راه اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی؛ کار و تلاش، دوری از سستی، عدم اتکا به دیگران  و رسیدن به سبک زندگی اسلامی در زمینه‌های پوشاک، تغذیه سالم است.

وی هدف از انقلاب اسلامی را رسیدن به اهداف معاد، دین و قرآن دانست و افزود: اسلام نمی‌خواهد که به مسلمانان در هیچ زمینه‌ای ظلم شود لذا برخورداری مسلمان از امکانات مادی هیچ ایرادی و اشکالی ندارد، اما بایستی این سرمایه در راه اسلام و ترویج اسلام و کمک به مستضعفان باشد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر سرمایه در خدمت‌رسانی به مردم باشد ارزش دارد، اما سرمایه‌ای که مانند صهیونیست و آمریکا برای ظلم به مردم باشد هیچ ارزشی ندارد و مضر است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است، افزود: هدف ما در بسیج و سپاه و کمیته امداد از راه اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی است که بتوانیم این کار فراموش شده را احیا کنیم، همچنین تامین خوراک سالم و پاک و اینکه هر خانواده بتواند در اقتصاد و معیشت روی پای خود بایستد و اقتصادش را تامین کند.

سردار قاسمی ادامه داد: یکی از فلسفه‌ها و اهداف اصلی نظام و انقلاب اسلامی نجات و حمایت از محرومین و کمک به کوخ نشین‌ها و مستضعفان، حذف کاخ نشین‌ها و مستکبران است لذا مسئولین تکلیف دارند به قشر مستضعف جامعه کمک و خدمت رسانی کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ما امسال هزینه اجرای برنامه‌های دفاعی ۴۰ گردان بسیج در هفته بسیج را به کمک های مومنانه، تهیه جهیزیه، ترویج ازدواج آسان و خدمت رسانی به مردم اختصاص دادیم.

سردار قاسمی افزود: هدف از راه اندازی این کارگاه‌ها ورود پایگاه‌های بسیج خصوصا خواهران به عرصه اقتصاد مقاومتی، کمک به خانواده و تولید است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار