برگزاری مسابقه فوتسال ویژه سربازان نظامی و انتظامی در سرخه

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه از برگزاری مسابقه فوتسال با هدف افزایش آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط در سربازان در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۴۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

همزمان با دهه شکوهمند فجر، مسابقه فوتسال بین سربازان نظامی و انتظامی شهرستان سرخه در سالن ورزشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

علی ستاری در حاشیه مسابقه فوتسال امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با اشاره به اینکه ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند، اظهار کرد: مسابقه فوتسال با هدف افزایش آمادگی جسمانی و ایجاد نشاط در سربازان برگزار شد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در جهت برگزاری پیوسته مسابقات و تمرینات در طی ماه های آینده با هدف تشکیل تیم های نیروهای مسلح نیز انجام گرفته است.

مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه ورزش باعث نشاط و ارتقای انگیزه آحاد جامعه و به ویژه نیروهای مسلح می‌شود خاطرنشان کرد: آمادگی جسمانی و بدنی از اولویت‌های نیروهای مسلح است که این موضوع را درباره سربازان نیز اجرایی کرده‌ایم.

ستاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان مبنی بر اینکه «جوانان تحصیل و ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند» گفت: ورزش برای جوانان روحیه، اعتماد به نفس، نشاط و سرور به ارمغان می‌آورد و انسان هر اندازه به ورزش اهمیت دهد، تأثیر مستقیم بر زندگی و روح و روان او خواهد داشت.

وی در پایان گفت: خوشبختانه این مسابقه با استقبال خوب سربازان روبرو شد و این مسابقه با پیروزی شش بر صفر سپاه ناحیه سرخه برگزار خاتمه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار