شاهرود-همزمان با سومین روز از دهه فجر، ۱۷ طرح عمرانی و ۲ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در بخش بسطام شهرستان شاهرود با اشتغالزایی ۶۷ نفر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج، سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود در حاشیه افتتاح این ۱۹ طرح در جمع خبرنگاران گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۶۷ نفر ایجاد اشتغال شده است.
ابوطالب جلالی از آغاز عملیات اجرایی ۹ طرح در این بخش خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی هشت طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی هم با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان در بخش بسطام آغاز گردید.
جلالی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار این طرح‌ها بزودی به سرانجام می‌رسد، تصریح کرد: با بهره برداری از طرح‌های آغاز شده برای ۴۵ نفر شغل ایجاد خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شاهرود ادامه داد: طرح‌های افتتاح شده امروز بیشتر در نقاط محروم و در حوزه بهسازی معابر روستا‌ها و همچنین حوزه گردشگری بود.
ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسطام، دیدار با خانواده شهید خدامی، بازسازی و مرمت مسجد جامع، آسفالت و بهسازی معابر روستا‌های گرجی و ده خیر، افتتاح خانه ورزش روستای ابر، افتتاح ۶ واحد سوییت اقامتی هیرکان روستای ابر و همچنین بهره برداری از گام نخست جاده ۷.۵ کیلومتری راه جنگل ابر به طول ۲ کیلومتر در سومین روز از دهه فجر با حضور مسوولان شهرستان شاهرود انجام شد.
در دهه فجر امسال ۷۲ طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در شهرستان شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این ۷۷ طرح ۴۴۱ شغل ایجاد خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها