خبرهای داغ:

دیدار مسئولان سپاه و آموزش و پرورش شاهرود با خانواده شهید آشوری+ تصاویر

شاهرود_معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، فرمانده سپاه شهرستان، مسئولان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی، با خانواده شهید دانش آموز حمیدرضا آشوری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۸۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرنگار بسیج، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، مسئولان بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی، مدیر دبستان استقلال و دیگر همراهان، به مناسبت ایام الله دهه فجر با خانواده شهید دانش آموز حمیدرضا آشوری دیدار و گفتگو کردند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این دیدار گفت: بسیار خوشحالیم که خداوند این توفیق را عنایت کرد تا امروز لحظاتی در خدمت خانواده عزیز و محترم شهید باشیم. انقلاب، عظمت، استقلال و امروز سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان عزیز این مرز و بوم است.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، پدران و مادران شهدا را سرمایه‌هایی ارزشمند دانستند که یاد آن‌ها مثل یاد خود شهدا، همیشه زنده است.
وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)، خدمت خانواده شهید والامقام حمیدرضا آشوری، برای ایشان آرزوی سلامتی و عزت پایدار نمود.
لازم به ذکر است شهید حمیدرضا آشوری متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است که در سال ۱۳۶۷ در جزیره مجنون با مسئولیت آتش بار پدافند هوایی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) شربت شهادت را نوشید و پیکر مطهرش بعد از ۱۰ تفحص و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.
این شهید در وصیت نامه خود آورده است: 
ما نباید وقت را تلف کنیم، حال که خدا به ما عنایت کرده و حکومت جمهوری اسلامی را نصیب ما کرده و شیطان‌ها می‌خواهند، حکومت اسلامی را از بین ببرند، ما نباید بگذرایم که مزدورانی مثل حزب بعث عراق، که دشمن اسلام هستند، کاری انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار