خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر، مرکز نیکوکاری خانه کارگر آذربایجان غربی با حضور مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۸۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در سومین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی، دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نخستین مرکز نیکوکاری خانه کارگر آذربایجان افتتاح شد..

سعید مصطفی نژاد دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی در این مراسم، ضمن ابراز تاسف گفت: جامعه کارگری استان همانند سایر مناطق کشور از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند.

وی اظهار کرد: با هدف حمایت از قشر بی‌‌بضاعت و کم‌برخوردار جامعه رزمایش کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی در استان اجرا شد، ولی با وجود پیگیری‌هایی که کردیم، کارگران مشمول این کمک‌ها قرار نگرفتند، بنابراین با مشورتی که با مسئولان کمیته امداد استان انجام دادیم برای راه‌اندازی مرکز نیکوکاری خانه کارگر اقدام کردیم تا از این رهگذر بتوانیم به جامعه هدف‌ خودمان کمک‌های معیشتی ارائه دهیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود مهم‌ترین هدف از تاسیس این مرکز را اجرای آرمان های بلند فقرزدایی و عدالت گستری در استان بیان کرد. .

وی از کمک 1 میلیارد و 90 میلیون ریالی این مرکز به کارگران آسیب‌دیده در طول دو ماه خبر داد و گفت: این کمک‌ها در قالب سبدهای معیشتی و ایجاد اشتغال برای کارگران بیکار تحت پوشش این مرکز و یا خانواده این کارگران بوده است.

رئیس مرکز نیکوکاری خانه کارگر آذربایجان غربی از دیگر اقدامات انجام شده این مرکز برای اعضای تحت پوشش خود اهدای بسته‌های بهداشتی و شب یلدا عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات