خبرهای داغ:

رسالت بانوان بسیجی ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی

شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود رسالت بانوان بسیجی را ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۲۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
رسالت بانوان بسیجی ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در مراسم جشن میلاد کوثر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام حسینی و برگرفته از ولایتمداری فاطمی شکل گرفته است افزود: حضرت زهرا (س) اسوه همه زنان و مردان در طول تاریخ بشریت است و انسان‌های آزادی خواه و عدالت‌خواه این بانوی بزرگ تاریخ را می‌ستایند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز در شکل گیری و پیروزی خود متاسی از فرهنگ فاطمی و حسینی بوده است و تداوم انقلاب نیز در همین بستر در حال انجام است.
وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده اظهار کرد: در قبل از انقلاب زن کالایی بیش نبود، همانطور که در غرب اینچنین است، اما انقلاب اسلامی زن را به جایگاه واقعی خود به عنوان یک انسان تاثیرگذار و زندگی فردی و اجتماعی بالا آورده و تمام حقوق مردان و زنان با توجه به اسلام برابر و بر مبنای عدالت است.
سلیمانی با اشاره به آیات و روایات در خصوص مقام زن و مادر افزود: تمام پیشرفت‌های مادی و معنوی جامعه به برکت زنان جامعه است که در دامن خود دانشمندان و شهدا و بزرگان و مشاهیر فراوانی پروراندند که حضرت زهرا (س) نمونه کامل این مهم است.
وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در فضای مجازی و حقیقی در راستای هدف قرار دادن نقش زن در جامعه و خانواده گفت: دوام و قوام یک جامعه به خانواده است و دوام و قوام خانواده به زن است و این موضوعی است که دشمن روی آن سرمایه گذاری عظیمی کرده تا بنیان خانواده را از هم پاشیده و جامعه را منحرف کند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود رسالت بانوان بسیجی را ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند باید سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه برای مقابله با تمهیدات دشمنان ترویج و تبیین و تعمیق ببخشیم و از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار