برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا و روز مادر در خانمیرزا

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) و روز زن مراسم جشنی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(سلام الله علیها) خانمیرزا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۳۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خانمیرزا ضمن تبریک میلاد دختر پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: حضرت فاطمه الگوی تمام عیار زنان است در همه عرصه ها و یک الگوی تکرار ناشدنی برای بشریت است و زندگی این بزرگوار از زمان تولد تا شهادت سراسر درس زندگی و اخلاق است.

سرهنگ پاسدار شهام ضیایی به الزامات رفتاری در محيط خانواده اشاره كرد و افزود: مهمترين ركن در يك خانواده، فضای امن در يك خانواده است و همانطور كه امنيت در بيرون محيط خانواده از مولفه های اساسی استمرار بستر جامعه محسوب می شود در درون خانواده نيز لازمه قوام و استمرار اين بستر است.

وی در ادامه ضمن بيان وظايف متقابل زن و شوهر در محيط خانواده اظهار كرد: محبت طرفينی،گذشت و ايثار، صبر و بردباری، كسب حلال، رسيدگی به امورات فرزندان از مولفه های حفظ امنيت داخل خانواده است.

ضیایی به آسيب شناسی خانواده به عنوان محيط تربيتی فرزندان اشاره كرد و گفت: سست شدن باورهای اعتقادی و متزلزل شدن بنيان های فكری دينی تأثيری منفی در تربيت فرزندان به عنوان ثمره های اصلی زندگی مشترك خواهد گذاشت.

وی در پايان، انتخاب الگوهای غلط رفتاری برای كودكان، تحقير و سرزنش كودكان و افراد خانواده، انتظارات و توقعات خارج از عرف را زمينه ساز بحران هويتی و رفتاری در خانواده خواند و گفت: آشنايی با روشهای درست تربيت ، صداقت و رفاقت طرفينی، رواج مسائل اعتقادی، رأفت و مهربانی ،  باعث استحكام خانواده و تربيت صحيح فرزندان می شود.

پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، اجرای گروه سرود، پخش شیرینی ، و تجلیل از مادران برتر از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار