فرمانده سپاه قائم‌شهر در گفت و گو با بسیج:

حضور بسیج در میدان‌های مختلف ضروری است /امنیت پایدار در محلات با فعالیت ۱۳۰ تیم گشت رضویون

ساری- فرمانده سپاه قائم شهر با اینکه حضور بسیج در میدان‌های مختلف ضروری است، اضافه کرد: بایدروحیه ایثار، فداکاری و گذشت در بسیج تقویت شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۴۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
حضور بسیج در میدان های مختلف ضروری است /امنیت پایدار در محلات با فعالیت ۱۳۰ تیم گشت رضویون
 
خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی خادم در حاشیه برگزاری زرمایش الی بیت المقدس در قالب فعال سازی تیم‌های گشت رضویون و تور‌های ایست و بازرسی در ایام الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر، گفت: در راستای برقراری امنیت پایدار و آرامش در مناطق شهری و روستایی بیش از ۱۳۰ تیم گشت رضویون و ۴۲ تیم تور ایست و بازرسی بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت شهرستان قائم شهر سازماندهی و فعال شده است.

فرمانده سپاه قائم‌شهر از مشارکت ۲۸۶۰ نفر بسیجی در طول شبانه روز در رزمایش خبر داد و افزود: این رزمایش تا پایان این ایام در قالب دسته‌های رزمی بسیج برگزار می‌شود.

خادم در ادامه با تصریح بر اینکه  بسیج انگیزه و قوت خود را از مکتب عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ها، بلباسی ها، رادمهر‌ها رشد و پرورش یافته همین مکتب هستند که  این مکتب انسان ساز، مترقی و متعالی است.  

فرمانده سپاه قائم شهر با اینکه حضور بسیج در میدان‌های مختلف ضروری است، اضافه کرد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی بیش از پیش مورد نیاز است و می‌طلبد که روحیه ایثار، فداکاری و گذشت در بسیج تقویت شود.

سرهنگ علی خادم در پایان خاطرنشان کرد: وعده الهی تخلف ناپذیر است و به فضل خداوند متعال مسیری را که انقلاب اسلامی طی می‌کند با فداکاری و حضور در صحنه این نیرو‌های ولایی، زمین از آن مستضعفان خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها