جانشین سپاه ناحیه میناب گفت : رمز همه پیشرفت ها ، موفقیت ها و سربلندی ملت ایران ایستادگی و مقاومت و فرهنگ بسیجی است .
کد خبر: ۹۳۱۷۴۹۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب، سرهنگ دوم پاسدار محمد حیدری با تبریک دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و تولد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه گفت : ملت ایران با انقلاب اسلامی حماسه ی بزرگی را خلق کرد.انقلابی که برخلاف تمام انقلاب های دبگر به جهتی که نتوانستند چهل سالگی خودرا ببینند ولی انقلاب اسلامی ما از مرز 40 سالگی گذشت و اینک دنیا شاهد چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است .

وی تصریح نمود :انقلابی که همه اصول و ارزشهای خود را حفظ کرد و ذره ای از آرمان های خود عقب نشینی نکرد ونظام جمهوری اسلامی ایران امروز مستقل ترین نظام در این کره خاکی است.
سرهنگ دوم پاسدار محمد حیدری گفت : پس از انقلاب اسلامی، ایران در حوزه های مختلف علمی پیشرفت های قابل ستایشی داشته است که به صورت تخصصی می توان به هر یک از این دستاورد ها اشاره کرد؛
جانشین سپاه میناب ، حضور جوانان در عرصه جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس ، حضور مردم در کمک رسانی به مردم سیل زده و سایر بلاهای طبیعی ، حضور جوانان در اجتماع عظیم اربعین حسینی ، حضور در عرصه بهداشت و درمان ، حضور در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه ها را برپایه تفکرانقلابی دانست .
وی درپایان گفت : امروز ایران اسلامی است که در جهان سرافرازو با قدرت ایستاده و درهمه میدان ها حرف برای گفتن دارد . قدرت اسلام و انقلاب اسلامی بود که آمریکا را به زانو زد و با زدن عین الاسد هیبت پوشالی آمریکا درهم شکست . رمز همه پیشرفت ها ، موفقیت ها و سربلندی ملت ایران ایستادگی و مقاومت و فرهنگ بسیجی است و این از بزرگترین افتخارات میهن اسلامی و با همت بلند بسیجیان این مرز و بوم بوده و همچنین امروز در عرصه پهپادها به یک قدرت کم نظیر تبدیل شده است .

ارسال نظرات