خبرهای داغ:
در رزمایش های کمک مومنانه روحیه و نشاطی در بسیجیان دیدم که امروز هم باعث شد در این مراسم حضور پیدا کنم و عرض ادب و تشکری داشته باشم، کمک های مومنانه کار قشنگی است و هر کس در توان خود در این کار باید شرکت کند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۰۳
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ عباس رضایی پیش از ظهر امروز در رزمایش کمک مومنانه اصفهان اظهار کرد: در رزمایش های کمک مومنانه روحیه و نشاطی در بسیجیان دیدم که امروز هم باعث شد در این مراسم حضور پیدا کنم و عرض ادب و تشکری داشته باشم.

استاندار اصفهان تصریح گفت: کمک های مومنانه کار قشنگی است و هر کس در توان خود در این کار باید شرکت کند.

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که به مستضعفان کمک کنیم، گفت: باید فکر کسانی باشیم که مشکلات دارند و اگر دل کسی را شاد کنیم خداوند نیز در روز قیامت مشکلات ما را حل خواهد کرد.

توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی در این مرحله از کمک مومنانه

آیت الله مظفری نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی مراسمات مهم در دهه فجر توزیع مرحله چهارم کمک های مومنانه بود که فجر فاطمی نام گرفت که به منظور کمک به محرومان برگزار شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان اصفهان تصریح کرد : توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی، سوای از ارزش مادی، از جهت توجه به محرومان و ارزش معنوی آن حائز اهمیت است.

وی با اشاره به خدمات بسیج مستضعفان در مقابله با بیماری کرونا، گفت: این موفقیت با همکاری تمام دستگاه و ارگان ها به دست آمده است.

ارسال نظرات