امام جمعه رامسر:

هر کسی در هر مقامی علیه منافع مردم کار کند خائن است / تمام گرفتاری امروز ما از غربگرایان است

ساری- امام جمعه رامسر با بیان این مطلب که هر کسی در هر مقامی علیه منافع مردم کار کند خائن است گفت:تمام گرفتاری امروز ما از غربگرایان است.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه شهرستان رامسر در جلسه شورای اداری که در اردوگاه میرزا کوچک خان شهرستان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و نیز ولادت حضرت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)  با بیان اینکه در جامعه امروزی اگر غفلت کنیم زحمات ۴۲ ساله مردان انقلاب و کسانی که برای نظام خون و جان و آبرو دادند هدر خواهد رفت گفت: انقلاب اسلامی امروز در وسط میدان سه جبهه مشغول مبارزه و مقابله می‌باشد جبهه اول میدان جبهه تمدنی است که جهان دین ستیز و در راس آن آمریکا و اسرائیل در برابر ایران اسلامی دین باور قرار دارند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به اینکه شاخص اصلی جبهه دین باور آن است که خود را دارای معنویت و معتقد به وحی و مکتب اهل بیت علیهم السلام میداند، افزود: ولی جبهه دین ستیز به وحی و معنویت و مکتب اهل بیت علیهم السلام اعتقادی ندارد.
 
امام جمعه رامسر در ادامه با تصریح بر اینکه پرچم داران این جبهه حوزویان و دانشگاهیان متعهد هستند و هر کس در این میدان پرچم داری کرد دشمنان اسلام او را تخریب کردند،گفت: در راس این جبهه شاگردان مکتب امام خمینی و شاگردان علامه طباطبایی مثل شهید مطهری و بهشتی  و در ردیف معاصر مرحوم آیه الله مصباح یزدی قرار دارند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که جبهه دین ستیر،جریان غرب گرا و شیفتگان تمدن غرب است، اضافه کرد: شاخص آن‌ها این است که می‌گویند اسلام نمی‌تواند حاکمیت داشته باشد و برای تحقق عدالت باید دنبال غرب بروند و از فرآورده‌های فکری و علمی غرب بهره بگیرند. آن‌ها نمی‌دانند تمام گرفتاری امروز ما از این غربگرایان است و به فرموده امام خمینی اگر چه از دست رضاخان و محمد رضا رهائی یافتیم، اما بعید است از دست غروب باوران و تربیت یافتگانش به این زودی خلاصی یابیم.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه جبهه سوم، مقابله با ریزشی‌ها و آلودگان دنیا است تصریح کرد: باید به مردم خدمت بشود و با کسانی که با انگیزه مطامع دنیوی مشغول خیانت به ملت ایران اسلامی است مقابله شود.
 
حجت الاسلام تقی پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره  به دستگیری‌های اخیر در حوزه منابع طبیعی از سربازان گمنام امام زمان(عج) ، فرماندار و دستگاه‌های امنیتی شهرستان رامسر تقدیر کرد و افزود: این افراد متهم هستند و اگر جرم آن‌ها ثابت شد دستگاه قضایی با قاطعیت با آن‌ها برخورد کند.

خطیب جمعه رامسر با تاکید براینکه بار‌ها مردم با مراجعه به نهاد نمازجمعه گله می‌کردند و از برخی قانون شکنی‌ها و دست اندازی‌ها به منافع مردم سخت نگران بودند، اضافه کرد: اکنون از سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه قضائی و دیگر نهاد‌های مرتبط می‌خواهیم که ریشه‌های آن‌ها شناسایی و برخورد قاطع و قانونی شود.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که رئیس و حراست ادارات در شهرستان در مقابل اجرای قوانین بیشتر دقت کنند، تصریح کرد: در کشور اسلامی هر کس در هر مقامی علیه منافع مردم کار کند خائن است.

امام جمعه رامسر در ادامه  با تاکید بر اینکه تالاب‌ها از شاخص‌های بسیار با اهمیت در حوزه محیط زیست هستند به همین دلیل مسئولین در حفظ کنوانسیون رامسر که کنوانسیونی مربوط به تالاب‌های مهم بین‌المللی بیشتر تلاش کنند، گفت:تالاب‌ها به نام رامسر سند خورده است اما برای حفظ آن چه اقدامی انجام شده است؟ لذا امروزه  تالاب‌ها را تبدیل به زمین کشاورزی و باغات و ... کردیم که کار بسیار اشتباهی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار