فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: بیش از 100 برنامه طبق روال با حداقل جمعیت، با توجه به شرایط کرونایی پیش بینی کردیم.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۳۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

اجرای 100 ویژه نامه دهه فجر در خلخال/ کلنگ احداث دو مدرسه زده می شود

سرهنگ جهانبخش عطایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان خلخال ، اظهار داشت:  ما باید فقط رو به صعود باشیم و کل دستاوردهای جمهوری اسلامی را باید در کار هنری نشان دهیم که چه اتفاقاتی در این 42 سال افتاده است.

وی افزود: اگر کوچکترین پیشرفتها و بزرگترین افتخارات قبل از دوران انقلاب و طاغوت را مقایسه کنیم به این نتیجه میرسیم که الحمدلله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا قدرتی چشمگیر یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: اگر به بحث بهداشتی و درمانی اشاره کنیم در کشور ما پزشکان هندوستانی و بنگلادشی و پاکستانی خدمت می کردند، ولی هم اکنون در سطح شهرستان خلخال بیش از چهل متخصص فعالیت میکنند که این از افتخارات این نظام است.

وی تصریح کرد: نهضت سوادآموزی بعد از انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) اتفاق افتاد، اینکه تعدادی از بی سوادانی که در سطح کشور داشتیم به نوعی باسواد شوند و بتوانند مشکلات خودشان راحل کنند؛ امروزه در مدارس دورافتاده ای که فقط یک دانش آموز داریم یک معلم هم داریم این هم یکی از افتخارات نظام است.

سرهنگ عطایی اظهار داشت: در سطح کشور ما 100 درصد روستاها و نقاط کوچک و بزرگ همه برخوردار از برق هستند  98درصد از کشور ما از روستا گرفته تا شهر، از نعمت گاز بهره می برند در بحث تلفن، اینترنت و زیرساخت های مختلف که اتفاق افتاده، روزبه روز هم این افتخارات و زحمات مسئولین صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خودش را بهتر از گذشته نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی جز اولویت های اول اجرای برنامه های سپاه است، گفت: بیش از 100 برنامه طبق روال باحضور جمعیت کمتر و پایین تر با توجه به شرایط کرونایی پیش بینی کردیم که انشاالله اهداف و در حقیقت اجرای برنامه هایمان باتوجه به دهه مبارک بر زمین نماند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال ادامه داد: تجلیل از مدافعان سلامت باهمکاری جامع پزشکی ، جشن میلاد کوثر به صورت شهرستانی ،توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی با محوریت آسیب دیدگان مشاغل و افراد کرونایی ، اجرای گام دوم طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور بسیجیان و کادر درمان و دانشکده علوم پزشکی ، پویش نذر خون ، کلنگ زنی دو مدرسه در روستای خمس و گلوجه و افتتاح کارگاه فرش بافی در هشجین از جلمه برنامه های اجرایی خواهد بود.

وی افزود: یادواره شهدای ورزشکار، راه اندازی میز خدمت در محله های شهر و روستاها برای آشنا شدن بامشکلات مردم ، اجرای برنامه رزمایش الی بیت المقدس(برنامه ی خود حفاظتی ادارات یا دفاع از مقر باحضور تمامی ادارات) و رژه موتورسواری و خودرویی به صورت شهرستانی از دیگر برنامه های این شهرستان خواهد بود.

 

خبرنگار: لیلا شعبان علیزاده

ارسال نظرات