خبرهای داغ:

دو خوابگاه دانشجویی پسرانه و دخترانه با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر در شاهرود افتتاح می‌شود

شاهرود_معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: دو خوابگاه دانشجویی پسرانه و دخترانه با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر با هماهنگی وزارتخانه در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۴۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸
دو خوابگاه دانشجویی پسرانه و دخترانه با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر در شاهرود افتتاح می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید شاهرخ آقایان با اشاره به دو پروژه آماده افتتاح دانشگاه اظهار کرد: دو خوابگاه دانشجویی پسرانه و دخترانه با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر با تلاش و پیگیری ریاست دانشگاه و معاونت‌های توسعه و دانشجویی- فرهنگی تکمیل و در دست تجهیز است که با هماهنگی وزارتخانه در آینده نزدیک افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از حمایت رئیس محترم دانشگاه و تلاش‌های معاونت توسعه و همکاران خود به ویژه مدیریت امور دانشجویی برای بهره برداری از این پروژه، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، توانستیم زودتر از مدت برنامه ریزی شده خوابگاه‌ها را به مرحله بهره برداری برسانیم.
وی تصریح کرد: ساخت خوابگاه دخترانه یاس در زمینی به مساحت ۲۶۵۰۰ متر مربع در مهرماه ۹۶ آغاز شد و با متراژ ۳۵۰۰ متر مربع شامل ۶۴ اتاق در ۴ طبقه و مجهز به امکانات رفاهی با اعتباری بالغ بر ۹۰۵۸۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.
آقایان خاطر نشان کرد: ساخت خوابگاه پسرانه سپهر در زمینی به مساحت ۳۸۷۰۰۰ متر مربع در مهر ماه ۹۶ آغاز شد و با متراژ ۳۵۰۰ متر مربع شامل ۶۴ اتاق در ۴ طبقه و مجهز به امکانات رفاهی با اعتباری بالغ بر ۱۷۲۳۷۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهدرسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها