خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):

پویایی و ماندگاری انقلاب با تهدیدات دشمن بیشتر شد

حجت الاسلام معبودی گفت: فشار دولت خبیث آمریکا به سرکردگی ترامپ و اوباما و سایر سرمداران آمریکا نتوانست پویایی و ماندگاری نظام را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۶۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
 
پویایی و ماندگاری انقلاب با تهدیدات دشمن بیشتر شد
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کانون بازنشستگان شهرستان تاکستان با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) و سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده ناحیه امام علی (ع) تاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین معبودی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع پیشکسوتان عرصه شهادت و جهاد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت امام (ره) و دهه فجر و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در تبیین دهه فجر و انقلاب اسلامی گفت: به وجود آمدن انقلاب اسلامی به یاری و خواست خداوند بوده است که با مدد و یاری امام زمان و مجاهدت حضرت امام و شهدای عزیز اتفاق افتاد.

وی گفت: به وجود آمدن انقلاب اسلامی پدیده بی نظیری است که در مخیله هیچکس نمی‌گنجید که این انقلاب به پیروزی برسد. اصل پیروزی انقلاب اسلامی پدیده بی نظیری بود که حضرت امام (ره) با دست خالی این انقلاب را به پیروزی رساند و پدیده دیگر انقلاب اسلامی اخراج آمریکا از کشور بود.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: آمریکا در همه مراکز اساسی کشور نیرو و مستشار داشت. پدیده دیگر انقلاب و ماندگاری انقلاب، ایستادگی در مقابل فتنه دشمنان است. در ۴۲ سالگی انقلاب، فتنه‌ها و درگیری‌ها و جنگ از سوی دشمن به ملت ایران تحمیل شد. منافقین ۱۷ هزار نفر از مردم ما را ترور کردند، اما این انقلاب بود که منافقین را حذف کرد و باقی ماند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: فشار حداکثری دولت خبیث آمریکا به سرکردگی ترامپ و اوباما و سایر سردمداران آمریکا نتوانست پویایی و ماندگاری نظام را از بین ببرد. یکی دیگر از پدیده‌های انقلاب اسلامی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که یکی از آن‌ها این است که ما امروز امکاناتی را در اختیار داریم که در زمان پهلوی نداشتیم و این دستاورد انقلاب اسلامی است با این که زمان پهلوی استخراج و فروش نفت خیلی بیشتر بود، اما چنین امکاناتی را در اختیار نداشتیم.
 
۷۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها