فرمانده سپاه بوکان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه تاکنون بیش از ۶ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۶۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

حسین جمشیدی  امروز در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در بوکان، اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد بسته‌های اهدایی از سوی سپاه بیش از هفت میلیارد ریال است، در هفتمین نوبت از مرحله سوم این طرح که روز گذشته برگزار شد، ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، شناسایی جامعه هدف دقیق‌تر شد و در این راستا روز گذشته ۳۰۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا شناسایی شد که  مورد حمایت قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: گروه‌های جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت حضور یافته و با ضدعفونی معابر و منازل بیماران مبتلا و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی نقش خود را به درستی ایفا کردند.

جمشیدی اضافه کرد: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه سپاه که از روز گذشته آغاز شده است، ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع خواهد شد، که ۳۰۰ بسته آن توزیع شده و ۵۰۰ بسته دیگر آن در روزهای آینده در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی که با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و سپاه اجرا می‌شود، در میان افراد نیازمند و واجد شرایط توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات