کارشناس مسائل سیاسی:

شعار "ما می توانیم" باید در جامعه احیا شود

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: شعار "ما می توانیم" باید در جامعه احیا شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۷۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حسین راد از کارشناسان تحلیل گر مسائل سیاسی در جمع فرماندهان و مربیان بصیرتی سپاه خوی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و ضرورت بزرگداشت این ایام، به استناد جمله امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را پرتویی از نهضت رسول مکرم اسلام (ص) نامید و اظهار کرد: بسیاری از جوامع غربی و اروپایی به اقتدار و عظمت انقلاب ما پی برده اند، اما متأسفانه برخی از ما در داخل قدر این نعمت را نمی دانیم.

وی مسیر انقلاب را مسیر نورانیت و تقوی الهی عنوان کرد و افزود: زیبایی انقلاب اسلامی در ثابت و سالم ماندن دین خداست.

این استاد دانشگاه بهترین الگوی رفتاری را همراه و همراز شدن با شهدا و تداوم مکتب شهدا مطرح و خاطرنشان کرد: ما باید طبق فرمایش خداوند متعال عمرمان را در مسیر ائمه اطهار (ع) هزینه کنیم.

به گفته وی، ولایت پایه الهی انقلاب است و مردم باید در معیت ولایت کشور را از هر گونه گزند و آسیبی بیمه کنند.

راد با این مقدمه در ادامه تداوم راه انقلاب و اسلام را مردم، رهبری و ایدولوژی عنوان کرد و ابراز داشت: مسئولین تا زمانی که با ولایت باشند در بین مردم عزتمند هستند.

وی بازگشت به ارزش ها و عقاید اسلامی را تنها راه سعادت دانست و گفت: تفکر انقلابی و اسلامی راه حل تمامی مشکلات است.

این استاد دانشگاه وحدت مردم با نیروهای مسلح، برقراری امنیت، رواج تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی، برقراری عدالت و ... را از دستاوردهای انقلاب اسلامی مطرح کرد و اظهار داشت: اگر ما در جایی می بینیم کاستی و کمبود داریم به این علت نیست که ما این محصول و امکانات را نداریم بلکه به این خاطر است که کسانی هستند که قصد نشان دادن کاستی ما را دارند.

راد گفت: استقلال و عزت ایران در دنیا برای همه شناخته شده است و اگر ما اکنون می بینیم که نخبه های ما را شهید می کنند یعنی از ما می ترسند و این یعنی ما باید به خود ببالیم و افتخار کنیم.

وی با اشاره به شعار "ما می توانیم"، گفت: زمانی  بود که ما حتی نمی توانستیم ابزاری از کالا را تولید کنیم و متخصصی نداشتیم، امروزه به برکت انقلاب تولیدات‌مان با دنیا برابری می کند و می بینیم با تمام تحریم ها ما توانسیم واکسن کرونا را بسازیم.

وی با اشاره به وظیفه خطیر طلبه ها، نویسندگان، نخبگان، پدران و مادران در شناساندن انقلاب و دستاوردهای آن به نسل‌های سوم و چهارم، بازگو نمودن حوادث و عقب افتادگی های قبل از انقلاب و مقایسه آن با ایران در حال توسعه و پیشرفت امروز را برای نسل‌های سوم و چهارم و آینده امری ضروری دانست.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن تبریک دهه فجر بیان داشت: فرمایش گهر بار امام در رابطه با انقلاب" انقلاب ما انفجار نور بود" مصداقی از آیه شریفه 257 سوره بقره" الله ولی الذین آمنوا...." می باشد بدین معنا که این نور از حنجره ملکوتی حضرت امام(ره) در کل دنیا طنین انداز شد.

حجت الاسلام خیراله شریفی در ادامه با معرفی وضعیت سیاسی فرهنگی شهرستان خوی خاطرنشان کرد: شهرستان خوی با تقدیم بیش از 1000شهید والا مقام امتحانش را به خوبی در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس پس داد و همچنان سرباز آماده و هم‌پای ولایت هستند و هر وقت نیاز بود و ولایت اشاره کرد باز در صحنه حاضر خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات