خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

فرهنگ ایثار و شهادت با یاد شهدا زنده می‌ماند

فرمانده سپاه خوی گفت: شهدا ولایتمدارانی هستند که با جانفشانی، فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه کردند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۸۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه خوی در راس اکیپی همزمان با سالروز میلاد بانوی آب و آینه حضرت زهرای مرضیه (س) ضمن دیدار با مادران شهیدان داوود احمدنژاد، محسن الهوردی زاده و اسماعیل زهرایی با اهدای یادبودی روز مادر را تبریک گفتند.

 سردار علایی در این دیدارها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را  زمینه ساز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی دانست و افزود: خداوند متعال به شهدا عزت و عظمت می دهد و الهام گرفتن از مکتب شهدا وظیفه تک تک ماست.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ما الگو و اسوه شان حضرت زهرا(س) است که رشیدمردانی را تربیت کردند که راه سیدالشهدا (ع) را ادامه می دهند و خودشان فاطمه گونه و زینب وار گوش به فرمان امام زمان‌شان هستند.

این مسئول در ادامه با بیان این مطلب که خانواده شهدا با روحیه انقلابی ادامه دهنده راه شهدا هستند، اظهار داشت: علم شهدا افتادنی نیست و خانواده شهدا با صبر و استقامت این راه را ادامه می‌دهند.

فرمانده پایگاه ساجده حوزه کوثر نیز در دیدار با خانواده شهید درگاهی، گفت: شهدا تمام هستی و زندگی را در طبق اخلاص قرار دادند و تمام زندگی را وقف خدا کردند، لذا این وظیفه ماست که با انتقال سیره زندگی این بزرگواران یادشان را همیشه جاودان نگه داریم.

شهید بسیجی داوود احمدنژاد و پاسدار شهید محسن الهوردی زاده سال 65 در منطقه حاج عمران و شهید سرباز اسماعیل زهرایی سال 70 در منطقه عملیاتی شاهین‌دژ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات