مسئول بسیج حقوقدانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سومین مرحله نهضت آزاد سازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد با رویکرد زنان سرپرست خانوار در استان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۰۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

سرهنگ پاسدار ابوالحسن رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان گفت: همزمان با سراسر کشور در سالروز با سعادت حضرت زهرا(س)،  و چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم ویدیو کنفرانس سومین مرحله از نهضت آزاد سازی زندانیان با الویت  جرائم غیرعمد با رویکرد سرپرست خانوار با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان و جانشین فرمانده در امور اقشار و متخصصین سپاه سیستان و بلوچستان در مهمانسرای سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان افزود: این بخش از آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان بخشی از مجموعه فعالیت‌های کمک‌های مومنانه به شمار می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه ۱۹ نفر از زندانیان مرد با مساعدت سازمان بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان از بند اسارت رهایی یافتند.

رضایی در تکمیل مطلب فوق اذعان کرد: یک نفر از زندانیان با رایزنی کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف، چهار نفر زندانی جرائم غیر عمد در زاهدان، هشت نفر در شهرستان زابل و ۲ نفر در شهرستان سراوان، با همت کانون بسیج حقوقدانان در اقصی نقاط استان سیستان وبلوچستان به آغوش خانواده بازگشتند.

وی تصریح کرد: چهار نفر از زندانیان نیز قبل از ورود به زندان با مساعدت و پیگیری کانون بسیج حقوقدانان شهرستان زابل و جلب رضایت شکایت به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ زندانی زن جرائم غیرعمد در زندان‌های استان وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است تا با کمک خیرین بتوانیم زمینه آزادسازی تمامی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات