مسئول بسیج جامعه زنان سپاه زاهدان عنوان کرد

حضرت زهرا(س) الگوی بانوی تراز انقلاب اسلامی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه زاهدان گفت: بیش از ۱۰۴ عنوان برنامه به مناسبت هفته زن در سطح هفت حوزه و ۵۴ پایگاه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۰۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
نصرت گلوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن در سال جاری با دهه فجر مقارن شده است که در این راستا بیش از ۱۰۴ عنوان برنامه به مناسبت این ایام در سطح هفت حوزه و ۵۴ پایگاه مقاومت بسیج در حال اجراست.

وی افزود: حضرت زهرا (س) الگوی زن مسلمان و موفق برای تمام زنان مسلمان و از جمله بانوان ایرانی است و در سایه انقلاب اسلامی بستر و فضایی مناسب برای بروز استعداد‌ها و حیات اجتماعی زنان مهیا شد.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه ویژه سپاه زاهدان تصریح کرد: جشن میلاد کوثر با هدف گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه، معرفی الگو‌های اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان، انعکاس دستاورد‌های زنان بعد از انقلاب، تبیین عفاف و حجاب و الگوسازی کارآمد و موثر، تاکید برجایگاه و نقش زنان در جمهوری اسلامی، تجلیل از مادران نمونه و ترویج فرهنگ ولایت پذیری و ولایتمداری حضرت زهرا برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر برگزاری جشن‌های میلاد کوثر، تجلیل از مادران موفق و نمونه، برگزاری کارگاه‌های فرهنگ سازی و فرزندآوری، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان با هدف اشاعه ازدواج آسان، برگزاری مسابقات فرهنگی و تربیتی و کتابخوانی، دیدار با مادران و همسران شهدا و ایثارگران، نذر صلوات، برگزاری کارگاه توانمندسازی دختران جوان و تبیین ساده زیستی حضرت زهرا (س) و برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت مقام زن است.

وی اذعان کرد: زنان با پیروزی انقلاب اسلامی، هویت اجتماعی پیدا کردند و با امنیت و آرامش به تحصیل در مدارج عالی بپردازند، نقش کلیدی خود را به نمایش گذاشتند و در تغییر ساختار‌های جامعه درخشیدند و حضرت زهرا (س) الگوی زن تراز انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار