سردار مرتضوی در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی پنج نصر:

ایمان به خدا بدون اعتقاد و التزام به ولایت امکان پذیر نخواهد بود

فرمانده سابق لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: ایمان به خدا بدون اعتقاد و التزام به ولایت امکان پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۱۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت ایام الله دهه فجر نشست صمیمانه‌ای بین رزمندگان لشکر عملیاتی پنج نصر با سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) در نمازخانه لشکر  برگزار شد.

سردار مرتضوی در این نشست ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) بیان داشت: این ایام الله به ما دو اصل قرآنی را یادآور ی می کند که برای کسب نصرت و پیروزی باید ایمان و اتکا به خدا داشت و از طاغوت و کفر تبری جست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) همچنین افزود:ایمان به خدا و در مسیر خدا بودن نیازمند ابزار و لوازمی است که درک و فهم جایگاه ولایت و اطاعت و پیروی محض از ولایت است.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر همچنین ادامه داد:ایمان به خدا بدون اعتقاد و التزام به ولایت امکان پذیر نخواهد بود و همچنین کفر به طاغوت نیز بدون برائت از تمام زشتی‌ها و خباثت‌ها و سیئات میسر نخواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اساس و شان مجاهد فی سبیل الله مزدی به جز شهادت ندارد و این توفیق بزرگ همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند لازمه اش خود سازی می‌باشد.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) درآخرنشست با توجه با نزدیک بودن به ایام عملیات والفجر ۸ بیان داشت: معارف دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است و یکی از قلل پر افتخار ما در جنگ عملیات والفجر ۸ بوده که با رعایت کامل نکات حفاظتی و انجام کامل تمهیدات پدافند غیر عامل و انجام کار‌های محاسباتی دقیق و فریب دشمن توانستیم ارتش عراق را غافلگیر و موفقیت‌های بزرگی را در این عملیات کسب نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها