مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بینالود:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بینالود بیان کرد: علت موفقیت جبهه انقلاب این بود که به جای بستن عهد با کدخدا با خداوند متعال پیمان بست.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت میلاد دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) به همت پایگاه بسیج مسجد جامع علیای طرقبه برگزار شد.
 
حجت الاسلام ابوالفضل رفیعی عنوان نمود: راه حل رفع تمام مشکلات مادی و معنوی ما توسل به اهل بیت عصمت و طهارت و اعتقاد قلبی به این بزرگواران می‌باشد.

وی ادامه داد: از امام رضا (ع) روایت است که می‌فرمایند حتی نمک سر سفره تان را هم از ما بخواهید، بدین معنی که اهل بیت (ع) حتی در کوچک‌ترین چیز‌ها و و امور زندگی ما را رها نکرده و یاری کننده ما خواهند بود اگر بصورت قلبی اعتقاد داشته باشیم و توسل حقیقی به آن‌ها داشته باشیم.

رفیعی خاطرنشان نمود: درس اساسی و مهمی که تماهی ائمه هدی علیهم السلام به مردم جهان داده و می‌دهند درس خداباوری است، یعنی اینکه وجود خداوند را به عنوان یک حقیقت جاویدان بصورت قلبی پذیرفته و او را در تمامی عرصه زندگی خود حاضر و ناظر بدانیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بینالود گریزی به جبهه انقلاب زده و عنوان نمود: علل موفقیت و محبوبیت جبهه انقلاب و یارانش از جمله سردار شهید سلیمانی این است که با خدا بسته اند نه با کدخدا!

گفتنی است در این مراسم، مولودی خوانی و مدح و سرور به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و چهل و دومین سالروز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها