خبرهای داغ:
رییس بسیج اصناف کشور در همایش اصناف و بازاریان در سمنان گفت: ملت ایران هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می کنند
کد خبر: ۹۳۱۷۶۲۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور در رزمایش مواسات و همدلی که در سپاه استان سمنان برگزار شد گفت: امروز شاهد حرکت بسیار خوبی باعنوان اهدای ۱۲۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در استان هستیم.
حسن پور افزود: کمترین خاصیت مواسات این است که اختلاف طبقاتی را از بین برده و انسان را به خدا نزدیکتر می‌کند و محبت را تحکیم کرده و منجر به زیاد شدن مال می‌شود.
وی افزود: در روایات کسی که بتواند در امر ازدواج قدم بردارد ثواب بسیار زیادی میبرد و باید در این راستا گام‌های زیادی برداریم و انشاالله که بتوانیم این نظام را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.
وی ادامه داد: در طی زندگی حضرت فاطمه زهرا س. سراسر مهربانی و سراسر الگو بود
وی تصریح کرد: در این کار عظیم که با اشاره رهبر معظم آغاز شد ملت ایران به خوبی پای میدان آمدند و میبینیم که ملت ایران هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کنند.
دکتر حسن پور خاطرنشان کرد: ملت ایران همراه همدل و هم قسم به میدان آمدند. وقتی در کشور‌های دیگر ماسک را می‌دزدیدند ملت ما ماسک را به همدیگر اهدا می‌کردند و امروز به جایی رسیدیم که ما به صادرات ماسک رسیدیم و در بخش اکسیژن هم ورود کردیم.
وی بیان کرد: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی به موفقیت رسید و زمانیکه همه دنیا در اوج قرار گرفتند ملت ایران توانستند آن شرایط را مدیریت کنند
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها