خبرهای داغ:

رمز صلابت و استواری بانوان ایران اسلامی، الگوهایی چون فاطمه و زینب (س)

شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: رمز صلابت و استواری بانوان سرزمین ما،وجود الگوهایی، چون فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) است.
کد خبر: ۹۳۱۷۶۲۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
رمز صلابت و استواری بانوان ایران اسلامی، الگوهایی چون فاطمه و زینب (س)به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمد خوشقدم در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه ملت به پیروزی رسید گفت: در این پیروزی نقش زنان اگر از مردان کمتر نباشد حتماً برابر و شاید هم بیشتر باشد چرا که از دامن زن مرد به معراج رود و این اهمیت زنان را نشان می‌دهد و این یعنی اگر زنان آزاده و شجاع و با ایمان نباشند، جوانان سلحشور وارد میدان مبارزه نخواهند شد.
وی افزود: این تأثیرگذاری زن مسلمان بعد انقلاب و در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید و هزاران هزار جوان به جبهه‌ها شتافتند و بسیاری شهید شدند و باز صبر و استقامت مادران ابن سرزمین به تاسی از حضرت زینب (س) ستودنی است.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: بعد از دفاع مقدس تاکنون نیز مادران و زنان سرزمین ما در همه صحنه‌ها حضور داشتند و فرزندان خود را به حفاظت و حراست از کشور گسیل کرده اند که شهدای مدافع حرم، وطن و خدمت و سلامت را شاهد هستیم.
وی با تاکید بر اینکه رمز این صلابت و استواری بانوان سرزمین ما، الگوهایی، چون فاطمه زهرا (س) و زینب کبری (س) هستند گفت: شما بانوان و مسئولین بسیجی باید تلاش کنید تا این الگو‌ها را در جامعه نشر دهید و در برابر توطئه‌های دشمنان با ترویج فرهنگ و تفکر فاطمی و زینبی مقابله کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها