خبرهای داغ:
مدیر مراکز رشد، نوآوری و خلاقیت معاونت علمی سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد

افتتاح ۴ مرکز رشد فناوری سپاه به مناسبت دهه فجر در استان همدان

مدیر مراکز رشد، نوآوری و خلاقیت معاونت علمی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از افتتاح چهار مرکز رشد فناوری سپاه به مناسبت دهه فجر در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۷۷۱۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

افتتاح ۴ مرکز رشد فناوری سپاه به مناسبت دهه فجر در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ یوسف تیموری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر چهار مرکز رشد فناوری سپاه در استان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه هر یک از این مراکز با این مراکز با ۱۰۰ متر مربع زیر بنا راه‌اندازی شده است، افزود: سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه استان این چهار مرکز را  با همکاری برخی نهاد‌های علمی و پژوهشی استان از جمله دانشگاه‌ها برای خدمت رسانی به نخبگان و پژوهشگران در عرصه‌های مکانیک الکترونیک فیزیک و تحقیقات صنعتی آماده کرد.

مدیر مراکز رشد نوآوری و خلاقیت معاونت علمی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: مرکز شهید حمید هاشمی همدان، مرکز شهید علی محمد قنبری نهاوند، مرکز رشد شهید احمدرضا احدی ملایر و مرکز رشد شهید احمد جمشیدی تویسرکان در چهار شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند با اعتبار تامین شده از سوی سازمان علمی پژوهشی سپاه به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این چهار مرکز تعداد مراکز رشد و فناوری سپاه استان به ۶ مرکز افزایش یافت، بیان کرد: هر مرکز در شهرستان به جامعه مخاطبان خود یعنی نخبگان و گروه‌های پژوهشی  خدمات دهی می‌کند و اکنون حدود ۵۰۰ نخبه و پژوهشگر از حمایت‌های این ۶ مرکز برخوردار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار